Wednesday, January 27, 2016

信報財經專欄文章「估中未必有獎」的節錄與補充(方卓如,2016年1月26日)



『大鱷專門人做我唔做,人唔做佢先走去做,證明跑先市場嘅重點唔係理會參與者點睇,而係估計未來出現嘅事情會唔會改變參與者點睇。市場本來係一買一賣,由一班完全唔識嘅人,走埋一齊買賣,市場應該反映這一班人意向嘅總和。如果大部分人睇向一邊,你要跑贏市場,就要估計有事情可以同時間改變晒佢哋嘅睇法。你估啱事情真正發生,如果市場參與者眾志成城,死都唔改變主意,你係唔可以跑贏市場。

要市場跟住走

索羅斯而家話沽空亞洲,話中國會經濟硬着陸,就算畀佢估中都冇獎,要估中之後大部分人跟索羅斯照沽先得。如果大家見到硬着陸都唔驚,唔沽,咁就估中都冇獎,市場仲會話現價已經反應了硬着陸嘅危機,到時真正硬着陸,價錢分分鐘掉頭升,大鱷都要輸錢。

所以大鱷要跑贏市場,唔只要估中,先行一步, 仲要好彩市場跟住大鱷諗嘅方向走。

市場跟你諗嘅方向走先係贏錢嘅重點,唔係你叻唔叻、是否估中,...

所以大鱷沽空亞洲,要贏錢,要靠大家幫拖。硬着陸之後大家坐定定唔郁,咁佢哋就想賺錢都難。...

總裁話,香港咁多錢,底厚,要沽空港紙,推到要挾息,要使好多錢。呢啲公開數字,同中國嘅GDP數字唔同,係公開透明信得過。佢哋沽空嘅時候一早都知香港底厚,你講一啲佢哋知嘅嘢係嚇佢哋唔走,因喺佢哋預計之內。反而你話「香港底厚,但我哋會當自己好似冇錢嘅心態去對付大鱷」,咁佢哋就驚,因為驚你發惡,唔跟正路走。... ,仲畀大鱷話你違反市場行為。香港咁鬼正路,一派書院氣質,你唔使驚港紙有問題,你要驚自己副身家有冇問題。』

這篇文章說明市場預期 (market expectation)是主導市場的決定性因素,雖然大鱷是市場的主要參予者,但都要透過例如散播消息等等手法,令市場預期與大鱷所預期的方向一致,才可以賺錢。

沽空港元,香港人自己當然不會驚慌,但不知道有堅厚聯匯制度的外國投資者就會在接近聯匯下限沽貨,在接近上限接貨,就會成為大戶點心。



No comments:

Post a Comment